Постанова Правління НБУ № 572 від 17.06.2015 Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.06.2015 № 572
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 липня 2015 р.
за № 788/27233
Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації
Відповідно до статті 56 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються, типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації:
Інвентаризаційний опис необоротних активів;
Інвентаризаційний опис запасів;
Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання;
Звіряльну відомість результатів інвентаризації необоротних активів;
Звіряльну відомість результатів інвентаризації запасів;
Акт про результати інвентаризації грошових коштів;
Акт інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності;
Акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій;
Акт інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами;
Акт інвентаризації дебіторської або кредиторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка планується до списання;
Акт інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків;
Протокол інвентаризаційної комісії.
2. Затверджені цим наказом типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.
3. Встановити, що для оформлення інвентаризації:
майна об’єктів державної власності застосовується Акт інвентаризації об’єктів державної власності, що пропонуються до списання, за формою згідно з додатком 2 до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року № 1314;
основних фондів, які пропонуються до відчуження, застосовується Акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, за формою згідно з додатком 2 до Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 червня 2007 року № 803;
об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів застосовується типова форма № НА-4 «Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22 листопада 2004 року № 732, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2004 року за № 1580/10179;
наявності готівки застосовується Акт про результати інвентаризації наявних коштів за формою згідно із додатком 7 до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320.
4. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку (Чмерук М.О.) в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Макеєву О.Л.
Міністр
Н. Яресько
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_________________________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
необоротних активів
(основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції)
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»________________20____ р. №_______ виконано зняття фактичних залишків основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій (необхідне підкреслити), які обліковуються на субрахунку(ах) ___________________________________ та зберігаються _________________________________________________________
(номер та назва) (місцезнаходження2)
станом на «___»__________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на необоротні активи здано в бухгалтерську службу і всі необоротні активи, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа:
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище)
|
Інвентаризація: розпочата «___»_________________20____ р.,
закінчена «___»_________________20____ р.
_______________________________________
1 Для оформлення інвентаризації об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів застосовується типова форма № НА-4 «Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22 листопада 2004 року № 732, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2004 року за № 1580/10179
2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Найменування, стисла характеристика та призначення об’єкта |
Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) та виготовлювач |
Номер |
Один. вимір. |
Фактична наявність |
Відмітка про вибуття |
За даними бухгалтерського обліку3 |
Інші відомості |
||||||||
інвентарний/ номенклатурний |
заводський |
паспорта |
||||||||||||||
кількість |
первісна (переоцінена)вартість |
кількість |
первісна (переоцінена) вартість |
сума зносу (накопиченої амортизації) |
балансова вартість |
строк корисного використання |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично)_______________________________________________________________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________________________________________
(прописом)
Голова комісії _____________________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: ______________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________ ___________________________ ________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пронумеровані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа:
«___»_____________________20____ р. ______________________________ ________________________________ _____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: ______________________ _________________________ ______________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані перевірив:
«___»_____________________20____ р. ____________________________ ____________________________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________________________
3 Графи 11-15 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової, митної
політики та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
___________________________________________ ____
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
запасів
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»________________20____ р. №_______ виконано зняття фактичних залишків запасів, які обліковуються на субрахунку(ах) ______________________________ та зберігаються _____________________________________________________________
(номер та назва) (місцезнаходження1)
станом на «___»__________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа:
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище)
|
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»_________________20____ р.
__________________________________
1 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Рахунок, субрахунок |
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку2 |
Інші відомості |
|||||||||||||||
найменування, вид, сорт, група |
номенклатурний номер (за наявності) |
кількість |
вартість |
сума |
кількість |
вартість |
сума |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Разом |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) ________________________________________________________________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________________________________________
(прописом)
Голова комісії_________________________________ ____________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії:_________________________________ ____________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
__________________________________________________ ______________________________ _____________________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа:
«___»_____________________20____ р. ______________________________ ________________________________ _____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс _________________________ _____________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані перевірив:
«___»__________________20____ р._______________________________ _______________________ ___________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
________________
2 Графи 9–11 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор
Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку
М.О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_______________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»____________20____ р. №____ проведено зняття фактичних залишків матеріальних цінностей, які знаходяться на відповідальному зберіганні станом на «___»________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа: |
|
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище) |
Інвентаризація: розпочата «___»____________20____ р.,
закінчена «___»____________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Матеріальні цінності на відповідальному зберіганні |
Позабалансовий рахунок |
Інвентарний/ номенклатурний номер (за наявності) |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
Дата приймання цінностей на зберігання |
Місце зберігання2 |
|||
найменування постачальника |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
кількість |
вартість |
кількість |
вартість |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) _______________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку ____________________________
(прописом)
Голова комісії _________________ _____________________ _____________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: _____________________ ______________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_________________ ___________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перелічено комісією в натурі за моєї присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: «__»_______20___р. ____________ ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: __________ ______________ _______________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в даному описі дані та підрахунки перевірив:
_____________________ ______________ _______________ «___»____________20____ р.
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
___________________________
1 Графи 9–10 заповнюються бухгалтерською службою.
2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
Директор Департаменту податкової, митної політики
та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_____________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗВІРЯЛЬНА ВІДОМІСТЬ
результатів інвентаризації необоротних активів1
(основні засоби, нематеріальні активи, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції)
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «____»________________20____ р. №____ проведено інвентаризацію фактичної наявності
необоротних активів, за результатами якої встановлено:
№ з/п |
Найменування, стисла характеристика та призначення об’єктів |
Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) |
Одиниця виміру |
Матеріально відповідальна особа |
Номер |
Результати інвентаризації |
|||||
лишки |
нестачі |
||||||||||
інвентарний/ номенклатурний |
заводський |
паспорта |
кількість |
сума |
Кількість |
сума |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
Бухгалтер _______________________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Голова інвентаризаційної комісії ___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Члени інвентаризаційної комісії: ___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
____________________________________________
1 До відомостей включаються виявлені розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів.
Директор Департаменту податкової, митної
політики та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_____________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗВІРЯЛЬНА ВІДОМІСТЬ
результатів інвентаризації запасів1
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «____»________________20____р. №____ проведено інвентаризацію фактичної наявності запасів, за результатами якої встановлено:
№ з/п |
Субрахунок |
Матеріальні цінності |
Матеріально відповідальна особа |
Одиниці виміру |
Результати інвентаризації |
Пересортиця |
Нестачі, які можуть бути списані в межах норм природного убутку |
Нестачі понад норми природного убутку |
|||||||||
найменування, вид, сорт, група |
номенклатурний номер (за наявності) |
лишки |
нестачі |
лишки, які можуть бути зараховані в покриття нестач |
нестачі, які можуть бути покриті лишками |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
||||||||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бухгалтер _________________________________________ _____________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Голова інвентаризаційної комісії _______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Члени інвентаризаційної комісії: _______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
_______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
_______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
__________________________________________
1 До відомостей включаються виявлені розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів.
Директор
Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку
М.О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № ____
про результати інвентаризації грошових коштів1
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_________20___ р. №_______ проведено інвентаризацію грошових коштів, які обліковуються на субрахунку(ах) ______________________________________________ станом на
(номер та назва)
«___»______________20___ р.
Під час інвентаризації встановлено такий обсяг грошових коштів:
№ з/п |
Субрахунок |
Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок |
Номер рахунку |
Код або назва валюти |
Фактична наявність, згідно з випискою(ами) |
За даними бухгалтерського обліку2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
Разом за актом:
а) кількість порядкових номерів: _____________________________________________________
(прописом)
б) загальна сума (фактично) згідно з випискою(ами): ____________________________________
(прописом)
в) загальна сума за даними бухгалтерського обліку: ___________________________________
(прописом)
Голова комісії
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії:
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
№ з/п |
Субрахунок |
Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок |
Номер рахунку |
Код або назва валюти |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:
_________________________________ _________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив:
_______________________________ _________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
«___»_______________20____ р.
Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: _______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
________________________________________ ______________________________________________
(підпис ) (ініціали, прізвище)
«___»_______________20____ р.
____________________
1 Для інвентаризації наявності готівки застосовується Акт про результати інвентаризації наявних коштів, форма якого наведена у додатку 7 до Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320;
2 Графа 3 заповнюється бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
______________________________________________________________ (установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № __________
інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_______________20____ р. №____ проведено інвентаризацію грошових документів, бланків суворої звітності станом на «___»________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на грошові документи, бланки суворої звітності здано в бухгалтерську службу і всі грошові документи, бланки суворої звітності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа: _________________________ ____________________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»________________20____ р.
При інвентаризації грошових документів, бланків документів суворої звітності встановлено таке:
№ з/п |
Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
||||
номер і серія |
номінальна вартість |
кількість |
номер і серія |
номінальна вартість |
кількість |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
|
Х |
|
|
Разом за актом: а) кількість порядкових номерів _____________________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) _____________________________________________________________________________________
(прописом)
в) загальна сума номінальної вартості (фактично) ______________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку __________________________________________________________________
(прописом)
ґ) загальна сума номінальної вартості за даними бухгалтерського обліку ___________________________________________________________
(прописом)
Усі цінності, пойменовані в цьому Акті з №______ до №_______, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перераховані в акті, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: ________________________________________ ______________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
Голова комісії ___________________________ __________________________________ _____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
/
Члени комісії: ___________________________ __________________________________ _____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Результати інвентаризації:
№ з/п |
Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
...... |
|
|
|
...... |
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: ____________________________ _________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив: __________________________ _________________________ ____________________________
«___»_______________20____ р. (посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: __________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Матеріально відповідальна особа: _______________________________________ ___________________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
___________________________________________________________________________________________
1 Графи 7-9 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
______________________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № __________
інвентаризації наявності фінансових інвестицій
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_______________20____ р. №____ проведено інвентаризацію фінансових інвестицій станом на «___»________________20____ р.
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»________________20____ р.
При інвентаризації фінансових інвестицій встановлено таке:
№ з/п |
Об’єкти фінансових інвестицій (емітент) |
Вид фінансової інвестиції |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
|||||
назва |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
документ, що підтверджує фінансові інвестиції, номер і серія |
номінальна вартість |
строк погашення (дата і термін вкладу) |
документ, що підтверджує фінансові інвестиції, номер і серія |
вартість |
|||
номінальна |
балансова |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
Х |
Х |
|
|
Разом за актом: а) кількість порядкових номерів ___________________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) __________________________________________________________________________________
(прописом)
в) номінальна вартість (фактично) ________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ______________________________________________________________
(прописом)
ґ) номінальна вартість за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________________
(прописом)
д) балансова вартість за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________________
(прописом)
Усі цінності, пойменовані в цьому Акті з №______ до №_______, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перераховані в акті, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: ________________________________________ ______________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
Голова комісії ___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: ___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Результати інвентаризації:
№ з/п |
Вид фінансової інвестиції |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
...... |
|
|
|
...... |
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: _________________________ _________________________ ________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив: __________________________ ______________________ _____________________________
«___»_______________20____ р. (посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Пояснення щодо причин лишків чи недостач: ______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Матеріально відповідальна особа: ________________________________________ ________________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________
1 Графи 8–10 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ
інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_____________20____ р. №______ проведено інвентаризацію розрахунків за дебіторською і кредиторською заборгованостями (доходами і витратами майбутніх періодів) станом на «___»_________________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
За дебіторською заборгованістю
Дебітор |
Найменування субрахунку |
Сума дебіторської заборгованості за даними бухгалтерського обліку (витрати майбутніх періодів) |
Із загальної суми, вказаної в графі 4, зазначається заборгованість, за якою минув строк позовної давності (додаток: довідка до акта інвентаризації розрахунків про дебіторську і кредиторську заборгованості, щодо яких строк позовної давності минув) |
|||
найменування |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
всього |
у тому числі |
|||
заборгованість, що підтверджена дебіторами |
заборгованість, що не підтверджена дебіторами |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
….. |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
|
|
За кредиторською заборгованістю
Кредитор |
Найменування субрахунку |
Сума кредиторської заборгованості за даними бухгалтерського обліку (доходи майбутніх періодів) |
Із загальної суми, вказаної в графі 4, зазначається заборгованість, за якою минув строк позовної давності (додаток: довідка до акта інвентаризації розрахунків про дебіторську і кредиторську заборгованості, щодо яких строк позовної давності минув) |
|||
найменування |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
всього |
у тому числі |
|||
заборгованість, що підтверджена кредиторами |
заборгованість, що не підтверджена кредиторами |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
….. |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
|
|
Голова комісії ______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
Додаток
до Акта інвентаризації
розрахунків з дебіторами
і кредиторами
______________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ДОВІДКА
до акта інвентаризації розрахунків від ________
про дебіторську і кредиторську заборгованості,
щодо яких строк позовної давності минув
«___»_______________20___ р.
№ з/п |
Дебітор (кредитор) |
Дата, з якої минув строк позовної давності |
Причини виникнення заборгованості |
Сума заборгованості |
Підстава виникнення заборгованості
|
Примітка |
||
Найменування, місцезнаходження |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
дебіторської |
кредиторської |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
Х |
Х |
Бухгалтер _________________ _________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Директор
Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку
М.О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
ЗАТВЕРДЖЕНО
___________________________________________________
(керівник установи)
___________________________________________________
(підпис, ініціали, прізвище)
«______»______________________ 20_____ р.
_______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ
інвентаризації дебіторської або кредиторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка планується до списання
«___»__________________20____ р., ________________________________________________________
(дата складання) (місце складання)
На підставі _____________________________________від «___»_____________20____ р. №______
(назва розпорядчого документа)
проведено інвентаризацію розрахунків за (дебіторською або кредиторською)1 заборгованістю станом на «___»_______________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
Дебітор (кредитор) |
Субрахунок |
Сума дебіторської (кредиторської) заборгованості, за якою минула позовна давність і яка планується до списання |
||
найменування |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
№ |
назва |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
Х |
|
Голова комісії ______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________________
1 Необхідне підкреслити.
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
ЗАТВЕРДЖЕНО
_______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ
інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_____________20____ р. №______ проведено інвентаризацію розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків станом на «___»_________________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
П.І.Б. боржника |
Причина виникнення заборгованості |
Дата виникнення заборгованості |
Дата прийняття рішення суду або іншого органу (добровільної згоди боржника) про відшкодування суми матеріальної шкоди чи дата пред’явлення установою позову |
Сума заборгованості на дату інвентаризації |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
Голова комісії ______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
________________________________
(керівник установи або уповноважена особа)
________________________________________________________
(підпис, ініціали, прізвище)
«_____»____________________________ 20____ р.
ПРОТОКОЛ
інвентаризаційної комісії
«___»__________________20____ р., ____________________________________________________
(дата складання) (місце складання)
На підставі розпорядчого документа від «____»________________20____р. №____ інвентаризація проводилася станом на (дата)
«____»___________________20___року комісією у складі:
(дата)
Голова_________________________________________________________________________________________________________________
(прізвище, ініціали)
Члени комісії:___________________________________________________________________________________________________________
(прізвище, ініціали)
_______________________________________________________________________________________________________________________
За даними інвентаризації встановлено в наявності:
балансова вартість необоротних активів
|
загальною кількістю одиниць ______________, на суму (грн) ____________________________ |
|
Запасів |
загальною кількістю одиниць ______________, на суму (грн) ____________________________ |
|
готівка у валюті: національній іноземній грошові кошти у валюті: національній іноземній грошових документів бланків документів суворої звітності балансова вартість фінансових інвестицій |
на суму (грн)__________________, на суму (грн)__________________,
на суму (грн)__________________, на суму (грн)__________________, загальною кількістю одиниць ____, на суму (грн) _________________, на суму (грн)__________________, |
|
дебіторської заборгованості |
на загальну суму (грн) __________, |
у тому числі, за якою минув строк позовної давності ____, |
кредиторської заборгованості |
на загальну суму (грн)__________, |
у тому числі, за якою минув строк позовної давності ____, |
активи в дорозі – найменування активу ________________________________, загальна кількість одиниць __________ на суму ___________.
Пропозиції щодо врегулювання виявлених розбіжностей між фактичною наявністю матеріальних активів та зобов’язань і даними бухгалтерського обліку, які наводяться у звіряльних відомостях та актах інвентаризації:
№ з/п |
Найменування цінностей |
Матеріально відповідальна особа |
Результати згідно зі звіряльними відомостями: лишки (+), нестачі (-) |
Зарахування пересортиці |
Списання в межах норм природного убутку |
Списання понаднормових нестач і втрат |
Оприбутку-вання остаточних лишків |
Остаточні нестачі |
Причина лишків, нестач |
||||||||
лишки, зараховані у покриття нестач |
нестачі, покриті лишками |
||||||||||||||||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Рішення щодо заборгованості, за якою строк позовної давності минув: _____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення щодо готівки, грошових коштів, цінних паперів, грошових документів і бланків документів суворої звітності:
__________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
Голова комісії ________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Члени комісії: ________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Директор Департаменту податкової, митної політики
та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук